سمعک بلوتوثی

سمعک بلوتوثی

فهرست مطالب

سمعک های گذشته اغلب دسترسی کاربر به بسیاری از دستگاه های صوتی شخصی مانند تلفن های همراه را محدود می کند. امروزه سمعک های بی سیم از فناوری بلوتوث برای امکان برقراری ارتباط با دستگاه های الکترونیکی شخصی و پخش مستقیم صدا به سمعک استفاده می کنند.

اپل قابلیت اتصال بلوتوث با سمعک را به ثبت رسانده است. سمعک های خاص میتوانند مستقیماً با پلتفرم iOS که دستگاه های iPhone ، iPad و iPod Touch اجرا می کند؛ ارتباط برقرار کنند. این فناوری به گونه ای طراحی شده است که به دستگاه ها اجازه می دهد بدون مصرف شدید باتری، به طور مستقیم ارتباط برقرار کنند. اکثر تولیدکنندگان سمعک، سمعک هایی را ارائه می دهند که این فناوری بلوتوث را اجرا می کنند و با عنوان Made for iPhone به بازار عرضه می شود.

اگر سمعک شما از قابلیت پخش مستقیم از تلفن هوشمند به سمعک برخوردار نیست، نگران نباشید. تولیدکنندگان سمعک های بی سیم مدت ها پیش یک راه حل هوشمندانه برای دسترسی به این استاندارد بی سیم رایج ایجاد کردند. سمعک های بی سیم می توانند از دستگاه های شنیداری کمکی سازگار، که اغلب به آنها استریمر می گویند ، برای ایجاد ارتباطی بین فناوری بی سیم در سمعک ها و هر دستگاه دارای بلوتوث استفاده کنند.

سمعک های بی سیم را می توان با استریمر جفت کرد و سپس پخش کننده را با دستگاه های خارجی جفت کرد.

در سمعک بلوتوثی معمولاً می توان سیگنال صوتی را تنظیم کرد تا روی یک یا هر دو سمعک جریان پیدا کند. همچنین میتوان سیگنال پخش شده را تقویت و شکل داد تا با تنظیمات سمعک مطابقت داشته باشد. مانند سمعک هایی که برای گوش دادن به موسیقی برنامه ریزی شده اند.

اتصال چند دستگاه

چندین دستگاه معمولاً می توانند با یک استریمر جفت شوند. بنابراین می توانید به راحتی بین دستگاه های مختلف جابجا شوید. به عنوان مثال ، هنگام پخش فیلم از تبلت، می توانید به تلفن همراه خود متصل شوید. استریمر قادر است صدای تبلت شما را قطع یا مکث کند تا بتواند سیگنال صوتی را از طریق تماس تلفنی دریافتی برای شما به ارمغان بیاورد.

کنترل از راه دور سمعک

معمولاً قابلیت هایی برای تغییر از راه دور میزان صدا یا برنامه سمعک از استریمر نیز وجود دارد.

برای اطلاع از قیمت سمعک بلوتوثی به شما توصیه می کنم به کلینیک دانیال مراجعه کنید. از طریق زیر با کارشناسان ما در تماس باشید:

۸۶۰۳۵۹۵۳ – ۸۶۰۳۵۹۰۹ (۰۲۱)

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات